III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1 Trasa nr1 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 15 t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 10 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 10 t. Trasa nr2 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 15 t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 10 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 10 t. Trasa nr3 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 15 t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 10 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 10 t. Za pług średni zamawiający uzna pług odśnieżny o wadze od 500-800 kg i szerokości od 2,5 – 3,0 m. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w system kontroli i monitoringu GPS. System powinien umożliwiać kontrolę lokalizacji pojazdu, pracy piaskarki, położenia pługa, przejechanej trasy, czasu pracy pojazdu. Wykonawca zapewni dostęp do systemu kontroli i monitorowania pracy pojazdów, z siedziby ZDP w Bolesławcu, umożliwiający korzystanie z niego przez dyżurnych ZUD przez 24 godziny na dobę w okresie trwania umowy. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w telefony komórkowe. (Numer telefonu przypisany do pojazdu). Część 2 Trasa nr4 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 8t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 6 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 6t. Trasa nr5 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 8t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 6 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 6t. Trasa nr6 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 8t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 6 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 6t. Trasa nr7 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 8t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 6 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 6t. Trasa nr8 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 8t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 6 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 6t. Trasa nr9 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 8t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 6 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 6t. Trasa nr10 - dysponowanie zestawem złożonym z: pojazdu samochodowego o ładowności min. 8t z napędem co najmniej na 2 osie – szt.1, pługu średniego – szt. 1, piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 6 t -szt. 1, lub dysponowanie jednym pojazdem specjalnym wyposażonym w pług i piaskarko-solarkę o pojemności co najmniej 6t. Za pług średni zamawiający uznaje się pług odśnieżny o wadze od 500-800 kg i szerokości od 2,5 – 3,0 m. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w system kontroli i monitoringu GPS. System powinien umożliwiać kontrolę lokalizacji pojazdu, pracy piaskarki, położenia pługa, przejechanej trasy, czasu pracy pojazdu. Wykonawca zapewni dostęp do systemu kontroli i monitorowania pracy pojazdów, z siedziby ZDP w Bolesławcu, umożliwiający korzystanie z niego przez dyżurnych ZUD przez 24 godziny na dobę w okresie trwania umowy. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w telefony komórkowe. (Numer telefonu przypisany do pojazdu). Część 3 Trasa nr11 - dysponowanie zestawem złożonym z pojazdu samochodowego z pługiem lekkim i piaskarką o d.m.c. zestawu do 5 T. Trasa nr12 - dysponowanie zestawem złożonym z pojazdu samochodowego z pługiem lekkim i piaskarką o d.m.c. zestawu do 5 T. Trasa nr13 - dysponowanie zestawem złożonym z pojazdu samochodowego z pługiem lekkim i piaskarką o d.m.c. zestawu do 5 T. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w system kontroli i monitoringu GPS. System powinien umożliwiać kontrolę lokalizacji pojazdu, pracy piaskarki, położenia pługa, przejechanej trasy, czasu pracy pojazdu. Wykonawca zapewni dostęp do systemu kontroli i monitorowania pracy pojazdów, z siedziby ZDP w Bolesławcu, umożliwiający korzystanie z niego przez dyżurnych ZUD przez 24 godziny na dobę w okresie trwania umowy. Pojazdy zgłoszone do ZUD winny być wyposażone w telefony komórkowe. (Numer telefonu przypisany do pojazdu).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – tj. wykaz pojazdów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
IV.1) OPISIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczonyIV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwotach odpowiednio dla poszczególnych części: Część 1 – 3.000,00 zł Część 2 – 6.000,00 zł Część 3 – 500,00 zł Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Bolesławcu BGŻ BNP PARIBAS 13 2030 0045 1110 0000 0159 7170 tytułem „Wadium – ZUD 2019/2020 – część……” Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej „Wadium – ZUD 2019/2020 – część……” wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektronicznaPrzewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) NieNależy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert:IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
TakIV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjneIV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniemMinimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnegoOpis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnegoElementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektronicznaAdres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: NieNależy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data:
2020-10-09, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
NieWskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NieIV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I - drogi wojewódzkie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa zimowego utrzymania dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP w Bolesławcu, obejmująca trasy nr1, nr2 i nr3 określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-15
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II - drogi powiatowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych utrzymywanych przez ZDP w Bolesławcu, obejmująca trasy nr4, nr5, nr6, nr7, nr8, nr9 i nr10, w tym drogi na terenie miasta Bolesławiec, określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-15
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III - chodniki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa zimowego utrzymania chodników przy drogach utrzymywanych przez ZDP w Bolesławcu, obejmująca trasy nr11, nr12 i nr13 określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-15
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: