ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NIEOBJĘTE USTAWĄ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

GS.382.18.2025 Remont wielkopowierzchniowy drogi powiatowej nr 2279D

Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych w Bolesławcu

Bolesławiec ul. Modłowa 8c

ZAPRASZA 

Do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:

 Remont wielkopowierzchniowy drogi powiatowej nr 2279D

 

1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:

1.1. Ofertę należy złożyć w formie cyfrowej w postaci nieedytowalnych skanów podpisanej oferty wypełnionej zgodnie ze wzorem załączonym do zaproszenia przesłanych na adres biuro@zdp.boleslawiec.pl lub drogą pocztową w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie przesłanej na adres Zamawiającego – ul. Modłowa 8C, 59-700 Bolesławiec.

1.2. W tytule maila podać należy opis Remont wielkopowierzchniowy drogi powiatowej nr 2279D”

1.3. Na kopercie (w przypadku złożenia oferty w formie tradycyjnej) należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz opis: ,,Remont wielkopowierzchniowy drogi powiatowej nr 2279D”

1.4. Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie,

1.5. Oferta  ma określać cenę brutto przedmiotu zamówienia zgodnie z  wymaganiami określonymi w zaproszeniu

1.6. Na potrzeby komunikacji z Zamawiającym Oferent winien podać aktualny adres email

1.7. Oferta złożona w formie cyfrowej droga mailową  nie zostanie ujawniona do chwili otwarcia ofert.

1.8. Całkowita wartość oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie w CENACH BRUTTO uwzględniającej podatek VAT na formularzu oferty (w załączeniu) .

1.9. CENA OKREŚLONA W OFERCIE OBOWIĄZYWAĆ BĘDZIE PRZEZ CAŁY OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY.

1.10.       Oferta  składana drogą pocztową lub elektroniczną ma być napisana w języku polskim – w przypadku oferty składanej w formie tradycyjnej czytelną i trwałą techniką zaś w przypadku postaci cyfrowej w formacie nieedytowalnym zapobiegającym możliwości jego edytowania - np. pdf lub jpg.

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

2.1.      Zamówienie obejmuje remont wielkopowierzchniowy drogi powiatowej nr 2279D w miejscowości Wykroty.

2.2.      Zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 4cm z wywozem materiału na odl. do 1km

- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z masy AC11S o grub. 5cm (po zagęszczeniu)

2.3.      Termin realizacji – 60 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

2.4.      Gwarancja na wykonane roboty  - 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.

3.      Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: cena  oferty -  100%

4.      Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:

 a)      formularz propozycji cenowej wg załączonego wzoru,

b)      oświadczenie Oferenta, że spełnia następujące warunki:

·         posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·         posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·         znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·         nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

c)      aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej

Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

Termin płatności faktury – do 14 dni od daty wpływu i zatwierdzenia faktury przez Zamawiającego.

 2.      Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

 Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia:  26.08.2025r. do godz. 09.00. w siedzibie Zarządu Dróg powiatowych w Bolesławcu, ul. Modłowa 8c – adres korespondencyjny – ul. Modłowa 8C, 59-700 Bolesławiec lub drogą mailową na w tym samym terminie na adres biuro@zdp.boleslawiec.pl .

Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Oferentowi  bez otwierania lub, w przypadku wpłynięcia oferty drogą cyfrową, nie wzięta pod uwagę przy ocenie i usunięta z serwera pocztowego Zamawiającego.

Zamawiający może wprowadzić zmiany do zaproszenia lub anulować prowadzone postępowanie przed terminem upływu składania ofert cenowych przez Oferentów.

 3.      Miejsce i termin otwarcia/ujawnienia propozycji cenowych:

 Ujawnienie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 26.08.2025r. o godz. 09.15.  w  siedzibie Zamawiającego w Bolesławcu, ul. Modłowa 8c.

 4.      Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcą są:

 ·         Tadeusz Prochownik

·         Mariusz Lickiewicz

 

Numer telefonu Zarządu Dróg Powiatowych w Bolesławcu: 756449725.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 sierpnia 2025 13:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Lickiewicz
Ilość wyświetleń: 15
28 sierpnia 2025 07:58 (Mariusz Lickiewicz) - Dodanie załącznika [382-18-1-25.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 sierpnia 2025 13:11 (Mariusz Lickiewicz) - Opublikowanie dokumentu.
21 sierpnia 2025 13:10 (Mariusz Lickiewicz) - Dodanie załącznika [druk_oferty_edytowalny.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)